• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
6

تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری مشارکتی در البرز منعقد شد

  • کد خبر : 4093
  • 20 اسفند 1399 - 12:42
تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری مشارکتی در البرز منعقد شد
مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز از انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری مشارکتی در منطقه چهارصد دستگاه کرج واقع در آموزش و پرورش ناحیه سه کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، به منظور انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری مشارکتی، صبح امروز جلسه ای با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش، مدیریت ناحیه ۳ کرج و مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس استان تشکیل شد.

محمد دلاوریان مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز در این نشست، خیرین مدرسه ساز را بازوان توانمند رفع مشکلات و کمبودهای فضاهای اموزشی در استان البرز دانست و گفت: خیرین همیشه در امورات عام المنفعه زبانزد هستند و در هر شرایطی به منظور مرتفع کردن مشکلات آموزشی در میدان عمل حاضر می شوند.

وی با اشاره به تراکم دانش آموزی در منطقه چهارصد دستگاه واقع در آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج، از انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه خیری مشارکتی در این منطقه خبر داد و گفت: خیر مدرسه ساز، آقای سرافراز به یاد مرحوم پدرش که از خیرین و کارآفرینان استان البرز بود ساخت این مدرسه را تقبل کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان البرز افزود: این مدرسه جهت استفاده دانش آموزان در دوره تحصیلی ابتدایی در زمینی به مساحت دو هزار و ۳۰۰ متر مربع با زیر بنای دو هزار و ۱۰۰ متر مربع و در سه طبقه احداث می شود و در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

 

 

 

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=4093

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.