• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
5

دهه فجر مناسبتی ملی و خاص است

  • کد خبر : 7351
  • 03 بهمن 1400 - 16:45
دهه فجر مناسبتی ملی و خاص است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز دهه فجر را مناسبتی ملی و خاص دانست و گفت: در این ایام باید روحیه نشاط و امید به جامعه تزریق شود.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، دهه فجر را نماد ایمان، وحدت و ایثارگری ملت ایران دانست و گفت: جهت بزرگداشت ایام‌الله دهه‌ فجر باید ایثارگرانه تلاش و برنامه های ویژه‌ای رابرگزار کنیم.

وی ادامه داد: امروز اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که برای تداوم و حفاظت از این انقلاب اسلامی باید راه شهدا را ادامه دهیم و در راستای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و نام یاد شهدا تلاش کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: ارائه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در عرصه‌های مختلف به‌منظور افزایش آگاهی و ایجاد امید نسبت به آینده انقلاب و نمایش میزان کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی از اقداماتی است که باید اعضای کمیته ایثارگران دهه فجر با برگزاری محافل معنوی و امور فرهنگی مورد توجه قرار دهند.

رستمیان دهه فجر را مناسبتی ملی و خاص دانست و تصریح کرد: قطعاً در این ایام باید روحیه نشاط و امید به جامعه تزریق شود. تلاش می کنیم با فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی مردم به‌ویژه جوانان را نسبت به آنچه در جریان انقلاب وجود داشته، آگاه و روحیه نشاط را در جامعه هدف و مردم تقویت کنیم.

وی گفت: هرسالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد یک شرایط و ویژگی‌های خاص دارد که امسال هم از یک حساسیت خاصی برخوردار است، از سال‌های گذشته اقدامات و برنامه‌های خوبی برای گرامیداشت ایام‌الله دهه‌ فجر صورت گرفته و قطعاً امسال نیز باید تلاش کنیم تا در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی با یک برنامه‌ریزی خوب اقدامات ارزشمند و نوآوری در اجرای برنامه‌ها داشته باشیم.

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز تأکید کرد: بنیاد شهید نهادی از بطن دهه فجر و انقلاب اسلامی است و نسبت به مابقی سازمان‌ها باید تلاش بیشتری داشته باشد، برنامه‌های پایان سال بسیار متراکم است اما با یک برنامه‌ریزی خوب می توانیم اقدامات تاثیرگذاری داشته باشیم.

رستمیان در پایان بیان کرد: اجرای طرح سپاس، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها، تبلیغات محیطی و ارتباط با رسانه‌ها و برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی، ازجمله مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید با یک برنامه‌ریزی و انسجام در این ایام به اجرا درآید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=7351

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.