• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل

  • کد خبر : 27359
  • 30 فروردین 1403 - 14:06
ضرورت تبدیل ظرفیت های بالقوه به بالفعل
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: برای رسیدن به نقطه ایده آل باید از پتانسیل های مردمی استفاده و این ظرفیت ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی امروز در آیین افتتاح بخش MRI بیمارستان آرام کرج، موفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته را تبریک گفت و بیان کرد: این موفقیت و پاسخ دندان شکن به رژیم غاصب صهیونیستی نتیجه پیروزی انقلاب و حرکت محور مقاومت بود.

وی طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق و نیز پیروزی در حوزه دیپلماسی را نشانه اقتدار نظام دانست و عنوان کرد: در کنار همه پیشرفت هایی که حاصل شده باز هم مردم گلایه هایی دارند که باید تلاش کنیم این نارضایتی ها کاهش بابد. تلاش های فراوانی از سوی دولت، استاندار و نمایندگان صورت گرفته تا حوزه سلامت و کمبود سرانه درمانی به عنوان یکی از مشکلات استان البرز کمی تعدیل شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اتفاقات خوبی در این حوزه در البرز رقم خورد تا بتوانیم با کار جهادی و استفاده از ظرفیت ها، این سرانه را به حد قابل قبولی برسانیم اما هنوز باید برای رسیدن به نقطه ایده آل تلاش کنیم. سال جاری با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده بنابراین باید از پتانسیل های مردمی نیز در این حوزه استفاده شود تا این ظرفیت ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کنیم.

عباسی با بیان اینکه می توان با انجام اقداماتی از این قبیل در حوزه هایی از قبیل ورزشی، درمانی، اقتصادی و … به اهداف مورد نظر رسید، مطرح کرد: باید از ظرفیت های فعال موجود و نیروی انسانی به خوبی استفاده کرد. مدیران جهادی نیز باید تلاش کنند تا موانع موجود برطرف شود، ما هم در مجلس تلاش می کنیم تا بتوانیم با عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سربلند باشیم.

خبرنگار: مینا صدیقیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=27359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.