• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

مدرسه سه کلاسه روستای عبدل آباد نظرآباد افتتاح شد

  • کد خبر : 3563
  • 20 بهمن 1399 - 17:29
مدرسه سه کلاسه روستای عبدل آباد نظرآباد افتتاح شد
همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مدرسه سه کلاسه روستای عبدل آباد شهرستان نظرآباد در راستای اجرای طرح ملی آجر به آجر با حضور جمعی از خیرین و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، مدرسه سه کلاسه روستای عبدل آباد شهرستان نظرآباد در راستای اجرای طرح ملی آجر به آجر و با جمع آوری کمک های مردمی در پویش مهر محرم امروز با حضور جمعی از خیرین و مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

مهدی اربابی، معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان البرز در این آئین ضمن تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در پویش مهر محرم طرح آجر به آجر، البرز در جمع سه استان برتر کشور قرار گرفت.

وی با اشاره به خوش درخشیدن البرزی ها در تمام عرصه ها افزود: مردم این استان با مشارکت خود در پویش محرم سال ۹۹ با پرداخت کمک های خود میزان مشارکت را افزایش دادند و این میزان مشارکت موجب ساخت مدرسه ای از محل جمع آوری این بذل محبت ها شد. 

معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان البرز بیان کرد: طرح آجر به آجر از ابتدای سال ۹۹ آغاز شده و در راستای تحقق ماموریت ها، با جذب مشارکت خیرین و اجرای طرح های مختلف مانند پویش مهر محرم، پویش «من مادرم فرزندان ایران بچه های من» برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری پویش محرم طرح ملی آجر به آجر را ساخت یک باب مدرسه در یکی از نقاط محروم دانست و گفت: امروز این مدرسه سه کلاسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۶۰۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰ مترمربع با اعتبار خیری مشارکتی و تامین اعتبار تکمیلی اداره کل نوسازی مدارس استان جهت استفاده دانش آموزان مناطق روستایی بهره برداری شد.

ارسلان قاسمی، فرماندار شهرستان نظرآباد نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر همت خیرین نیک اندیش استان البرز را ستودنی دانست و از مدیریت آموزش و پرورش استان البرز و شهرستان نظرآباد به ویژه اداره کل نوسازی مدارس استان به دلیل ساخت فضاهای آموزشی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=3563

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.