• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج مطرح کرد؛

نارضایتی مردم از وضعیت حفاری ها

  • کد خبر : 11170
  • 12 آبان 1401 - 19:55
نارضایتی مردم از وضعیت حفاری ها
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت حفاری های سطح شهر، بر ضرورت جلوگیری از دوباره کاری با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، علیرضا رحیمی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت حفاری هایی که دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر کرج انجام می دهند، گفت: اجرای غیر اصولی زیرسازی و روسازی و سپرهای حفاری از جمله موارد شکایت های مردمی، محلی و مدیریت شهری هستند.

وی عنوان کرد: با توجه به نحوه فعالیت دستگاه های خدمات رسان و حفار که در سطح شهر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می کنند، به زودی از دستگاه های متولی دعوت می شود تا با برگزاری نشست های فنی و انعقاد تفاهم نامه های فنی و اجرایی این تعامل را به حداکثر برسانند تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

رحیمی هدف از انجام این امر را حفظ سرمایه های شهر و رفاه هر چه بیشتر شهروندان دانست و با تاکید بر ضرورت هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان بیان کرد: باید تلاش کنیم تا با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسانی همچون سازمان های آب، برق، گاز و مخابرات از دوباره‌کاری در حفاری‌ها و آسفالت معابر جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج در پایان خاطرنشان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که علاوه بر فراهم کردن امکانات و شرایط مناسب در مناطق ده گانه شهر کرج، خدمات رسانی به شهروندان نیز به بهترین شکل ممکن انجام شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11170

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.