• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
با هدف افزایش آگاهی شهروندان؛

همایش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در کرج برگزار می شود

  • کد خبر : 11765
  • 30 آبان 1401 - 12:17
همایش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی در کرج برگزار می شود
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از برگزاری همایش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی با هدف افزایش آگاهی شهروندان از حقوق خود و قوانین آپارتمان خبر داد.

مهدی علیمردانی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، از برگزاری همایش ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی ویژه مدیران ساختمان در کرج خبر داد و گفت: این برنامه با هدف افزایش آگاهی شهروندان از حقوق خود و قوانین آپارتمان برگزار می شود.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش صحیح و کاربردی شهروندان در زمینه های مذکور عنوان کرد: در همین راستا سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در نظر دارد همایشی را در روز سه شنبه یکم آذرماه، ساعت ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای شهید آوینی واقع شهرک جهان نما، خیابان صدف، برگزار کند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، خاطرنشان کرد: در این همایش علاوه بر قوانین آپارتمان نشینی، آموزش هایی در زمینه های نگهداری از تاسیسات و تجهیزات ساختمان، ایجاد فضای سبز، تفکیک و مدیریت پسماند و بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان توسط کارشناسان ارائه می شود.

علیمردانی با اشاره به اهمیت آموزش شهروندی در موضوعات مهم اجتماعی به ویژه آپارتمان نشینی به عنوان یک مقوله حساس در جامعه کنونی بیان کرد: در بیشتر مواقع دلیل اصلی عدم رعایت قوانین و مقررات آپارتمان نشینی از سوی برخی ساکنان، عدم آشنایی آن ها با قوانین آپارتمان و آشنا نبودن با حدود وظایف خود و حقوق همسایه هاست.

وی اذعان کرد: با توجه به تراکم جمعیت در برخی استان های مهاجرپذیر، تغییر نوع زندگی و نقشه ساختمان ها در شهرهای بزرگ، موضوع آپارتمانی نشینی از اهمیت خاصی برخوردار است و در این میان، نقش دستگاه های خدماتی و اجتماعی شهر همچون سازمان فرهنگی شهرداری می تواند در جهت افزایش میزان آگاهی شهروندان بسیار تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11765

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.