• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری البرز:

هیات اندیشه ورز بنگاه های اقتصادی و اجتماعی در البرز تشکیل می شود

  • کد خبر : 11548
  • 23 آبان 1401 - 13:26
هیات اندیشه ورز بنگاه های اقتصادی و اجتماعی در البرز تشکیل می شود
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری البرز، از تشکیل هیات اندیشه ورز با حضور بنگاه های اقتصادی و اساتید حوزه اجتماعی در دانشگاه ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیده بان البرز، دکتر سیف الله اسداللهی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری البرز، در جلسه مسئولیت اجتماعی و کیفیت زندگی که امروز با حضور اساتید دانشگاه در محل استانداری البرز برگزار شد، گفت: فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی با بنیان های اقتصادی پیوند ناگسستنی دارد و برای بازتولید و گفتمان سازی ادبیات فاخر این مسئولیت، نیازمند زنجیره سازی و تحکیم اقتصاد و مسئولیت اجتماعی هستیم.

وی افزود: رشد اقتصادی یکی از مولفه های اصلی در ارتقای مسئولیت پذیری اجتماعی است و در راستای تحقق آن و نیاز مبرم جامعه به تسری الگوهای مناسب در این زمینه باید ایده و طرح داشت، به همین منظور هیات اندیشه ورز اقتصادی استان با حضور بنگاه های اقتصادی خرد، متوسط و کلان و استادان دانشگاه به عنوان سردمداران بازتولید و گفتمان سازی مسئولیت اجتماعی به منظور برقراری پیوند بین این دو بخش تشکیل می شود.

اسداللهی اذعان کرد: معتقد هستیم برای افزایش ضریب حس مسئولیت اجتماعی در جامعه، ابتدا باید پایه های اقتصادی شهروندان را تحکیم و تقویت کرد و به نوعی از رشد اقتصادی به حس مسئولیت اجتماعی رسید. به دنبال این هستیم که در کنار گفتمان سازی مسئولیت اجتماعی در جامعه، دانشگاه ها و مراکز تاثیرگذار اجتماعی را به عنوان کانون های بازتولید افکار با موسسات و بنگاه های اقتصادی پیوند دهیم.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری البرز گفت: انتظار می رود جامعه دانشگاهی استان البرز نیز در تولید ادبیات مسئولیت اجتماعی با همراهی بنگاه های اقتصادی خرد، متوسط و کلان یاریگر ما در تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی باشند.
گفتنی است، در این جلسه تصمیم گیری شد که گروه اندیشه ورز بنگاه های اقتصادی استان با حضور استادان دانشگاه تشکیل شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://didebanealborz.ir/?p=11548

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.